Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeTo nie jest tak, że głównym problemem jest brak torów i brak kasy. To są problemy "pomocnicze". Najważniejszym problemem jest brak systemu szkoleniowego. Od kogo mają się uczyć młodzi? Trenerów nie ma żadnych (!), a tzw. doświadczeni zawodnicy to też samouki, które nie do końca wiedzą co robią za kierownicą motocykla. Dokładnie tak jak w innych dziedzinach sportów - brak systemu szkolenia = brak wyników.
OdpowiedzJezeli brak kasy to problem pomocniczy ,to nawet najlepszy system szkolenia bedzie tylko pustą regułką z której nikt nie skorzysta ...bo nie ma kasy. Na wychowaniu nowych zawodnikow powinno zalezec nowym zawodnikom ,ich rodzicom,lub kierownikom zespołów wyscigowych.Zawodnik samouk ma duzo wiecej do przekazania niz internetowy poradnik.Trzeba tylko z nim porozmawiać.Błedem jest postawa roszczeniowa ,ze wszystko nam sie należy!!!Nic nikomu sie nie nalezy ,jak sobie tego nie zorganizuje .Więcej pokory i pracy nad sobą.
Odpowiedzszefowie zespołów to muszą dbać o wyniki, a nie wychowywanie młodych. bo taki młody u nas zaraz mu zwieje do konkurencji i kasa poszła w las. a sponsor go wyśmieje.
OdpowiedzWystarczy podpisać stosowną umowę.Rozwiazuje to cały szereg spraw włącznie z etycznymi za wdzieczność za zainwestowane pieniądze w "niewdzięcznego gówniarza".Ludzie chcieliscie zachodu to zachowujcie się profesjonalnie:D
Odpowiedz